Mašina za reglažu trapa CEMB DWA 1100

Masina za reglazu trapa CEMB DWA 1100

Mobilna reglaža trapa sa osam CCD senzora

MOGUĆNOST KREDITA PREKO BANKE !

Sve informacije na ovoj stranici podložne su izmenama bez najave. Pošaljite nam upit ili zatražite zvaničnu ponudu:

Video


Izaberite Vaš DWA 1100

DWA 1100

  • Za profi radionice
  • Orman na točkovima, Win PC
  • Prateća oprema (vidi dole)


Brošura

DWA 1100 TROLLEY

  • Idealno za male prostore
  • Mobilna kolica, Toughpad 10"
  • Prateća oprema (vidi dole)


Brošura

DWA 1100 LIGHT

  • Najveća ušteda
  • Bez ormana i PC-a
  • Prateća oprema (vidi dole)


Brošura

Prateća oprema


Prateca oprema za centriranje trapa

Dodatna oprema

Obrtne ploce standard za optiku trapa

Zadnje obrtne ploče za kanal
Par standard ploča za zadnju osovinu. Nosivost 600 kg/kom, dimenzije 380x380x50 mm.

Zadnje klizne ploče za kanal
Par dugačkih zadnjih ploča sa dvostrukom rotacijom. Nosivost 1200 kg/kom. Podne ili ugradne.

ADAS kit za podešavanje radara
ADAS kit za pozicioniranje panela za podešavanje radara. Za sve modele panela.

Dizalica ili kanal. Svejedno.

Za DWA 1100 nije bitan tip Vašeg radnog mesta. Omogućeno Vam je potpuno nesmetano merenje bez obzira na to da li se na radnom mestu nalazi četvorostubna ili makazasta dizalica ili radite na kanalu. U verziji uredjaja DWA 1100 dobijate kabinet na točkovima tako da ga bez obzira na njegovu težinu možete lako pomerati po servisu.


RENAULT ALLIANCE, Podgorica

Kabinet sa kompjuterom možete postaviti bilo gde oko vozila bez uticaja na rezultate merenja što je i glavna prednost u odnosu na novije uredjaje kao što je npr. 3D masina za centriranje i reglazu trapa koja zahteva fiksni položaj i odredjene dimenzije radnog mesta. U verzijama Trolley i Light ovaj uredjaj se može upotrebljavati ne samo u najmanjim radnim prostorima, već i na terenu.

Senzorske glave. Najnovija CCD tehnologija u Vašem servisu.

Osam infracrvenih senzora najnovije generacije mere sve vrednosti u rangu od ±24°, sa tačnošću od 1´ što Vam garantuje maksimalnu preciznost u merenju geometrije vozila. Stabilna wireless komunikacija i međusobni domet CCD kamera do 12 metara omogućavaju da ova masina za reglazu trapa može bez problema meriti geometriju teretnih vozila, tako da opciono možete poručiti set za rad sa kamionima i autobusima.


Stabilna i trenutna komunikacija senzora i računara

Senzorske glave su male težine (2.6 kg) i veoma su kompaktne i otporne na udarce zahvaljujući integrisanoj DSP elektronici. Bez obzira na to, hvatači su osigurani od pada zahvaljujući zateznim trakama koje se povezuju na felnu. Kada prvi put postavite senzorsku glavu na hvatač više je ne skidate već ih zajedno postavljate na točak ili odlažete u stranu.

DWA 1100 Trolley. Za najmanje prostore.

Ukoliko imate radionicu malih dimenzija onda je verzija 1100 Trolley idealna za Vas. Zahvaljujući lako pokretnim kolicima možete ovaj uredjaj sa lakoćom premeštati po servisu ili ga koristiti ispod vozila. Nosači na kolicima istovremeno služe i kao napajanje za baterije u senzorskim glavama.


DWA 1100 Trolley i toughpad

Softverom upravljate pomoću toughpad-a koji ima 10" ekran na dodir. Tablet je otporan na udarce, vodu i prašinu zahvaljujući gumiranoj strukturi površine. Uređaj podržava Windows 10 i Wi-Fi konekciju koja obezbeđuje kvalitetnu bežičnu vezu svuda oko vozila.

Upravljajte pomoću telefona ili tableta

CEMB Wheel Alignment - aplikacija razvijena od strane CEMB-a omogućava upravljanje uredjajem (napomena: samo u ful verziji). Aplikacija omogućava prikaz monitora na Vašem smartfonu ili tabletu i dizajnirana je da omogući rukovaocu daljinsko upravljanje uredjajem čime se pojednostavljuje i ubrzava rad sa mašinom.


Wheel Alignment App

Aplikacija je besplatna i omogućena za preuzimanje za uredjaje sa Android operativnim sistemom (od verzije 6.0 pa nadalje) ili iOS (od verzije 10.0 pa nadalje) i kompatibilna je sa svim CEMB uredjajima naručenim od Januara 2020 pod uslovom da uredjaji imaju WiFi adapter.

Podesite radar na vozilu pomoću ADAS kita

CEMB ADAS CCD KIT omogućava pozicioniranje CCD senzora na bilo koji ADAS/ACC kalibrator pomoću univerzalnih adaptera, i sve to kroz brz i jednostavan postupak koji je uključen u softver.
ZAŠTO ? Pre podešavanja radara i ostalih ACC sistema neophodno je proveriti geometriju vozila. U zavisnosti od trenutne potisne ose vozila neophodno je sprovesti kalibraciju ACC senzora.
KAKO RADI ? Nakon što ste završili centriranje trapa postavite prednje senzore na ADAS kalibrator pomoću univerzalnih adaptera koje dobijate u paketu; ostavljajući zadnje senzore na zadnjim točkovima (pogledajte sliku).


ADAS CCD kit

Jednostavnim stiskanjem tastera softver prikazom na monitoru interaktivno vodi tehničara da brzo postavi kalibrator u potrebnu poziciju. Nakon par sekundi, pomoću procedure koja je lišena grešaka kalibrator je pravilno postavljen i upravno i centralno u odnosu na zadnju potisnu osu.
BRZINA. Oprema i postupci za podešavanje kalibratora koji su dostupni na tržištu oduzimaju dosta vremena za utvrđivanje pravilne potisne ose vozila jer se ceo postupak obavlja ručno. DWA 1100 otkriva potisnu osu za samo nekoliko sekundi i pruža tehničaru uživo podatke o položaju kalibratora u odnosu na vozilu.
KOMPLETAN SISTEM. DWA 1100 i CEMB ADAS kit omogućavaju kompletan postupak i integraciju sa bilo kojim ADAS/ACC kalibratorom koji se može naći na tržištu.

Program Vas vodi kroz ceo postupak merenja

Sve što se traži od Vas jeste da pratite uputstva na ekranu. Jasne slike i poruke na ekranu Vas nikada neće dovesti u zabunu da se pitate šta je potrebno sledeće uraditi. Kompletnim merenjem od početka do kraja možete upravljati čak iako nemate nikakvog prethodnog iskustva sa kompjuterom. DWA1100 je verovatno najjednostavnija optika trapa koja se može naći na našem tržištu.


Slike su toliko jasne da Vam tekst nije ni potreban

Poruke na ekranu su na srpskom jeziku a sam softver je baziran na Windowsu 10 mada se može koristiti i sa ostalim standardnim Windows verzijama. Svo vreme tokom rada Vam je na ekranu dostupna pomoć koju jednostavno aktivirate mišem ili pritiskom na taster. Posebno je jednostavan postupak za rad sa vozila sa spojlerima pri čemu nisu potrebni nikakvi dodatni adapteri.

Parametri reglaže trapa na jednom ekranu

Prilikom podešavanja trapa na istom ekranu imate pregled svih parametara osovine: raspona, nagiba i zatura. Ova slika je izuzetno važna za Vas jer možete pratiti kako promena jednog od parametara utiče na vrednost drugog (na primer uticaj promene nagiba na zatur). Na taj način možete optimalno da podesite sve vrednosti geometrije a da ne morate da "skačete" sa ekrana na ekran. Opciono imate i brzi prikaz svih mera prednje i zadnje osovine bez zatura.


Kompletan prikaz stanja osovine

U trenutku podešavanja uživo pratite na ekranu kako se vrednosti menjaju dok pokušavate da žutu strelicu postavite u zeleno polje. Svaka vrednost je data zajedno sa zadatom vrednošću i fabričkom tolerancijom. Aparat pruža i mogućnost rada sa samo dve prednje glave (umesto četiri). To je korisno za vozila sa fiksnom zadnjom osovinom kao što su mali dostavni kamioni i sl.

Pomoćne slike za podešavanje trapa

Tokom rada u svakom trenutku možete pozvati pomoćne slike i uputstva koja Vam jasno naznačavaju na koji način da podesite vozilo (ukoliko je proizvođač vozila fabrički predvideo takvu mogućnost). Kompletna baza vozila preuzeta je iz poznatog softvera Autodata, tako da možete biti sigurni u pouzdanost podataka koji su prikazani. Baza podataka nije vremenski ograničena i možete je naknadno nadograđivati novom verzijom softvera.


Pomoćna slika za podešavanje nagiba

Otkrijte oštećenja na šasiji ili vešanju

Ako sumnjate da je vozilo pretrpelo oštećenja na šasiji, vešanju ili trapu to možete proveriti kompjuterom. Softver će Vam prikazati pomeraj obe osovine, bočni pomeraj i geometrijsku simetralu vozila. Izmerene vrednosti su prikazane u milimetrima ili ugaonim merama. Na taj način možete proceniti da li je neophodno ispraviti šasiju ili zameniti iskrivljene i oštećene delove sistema vešanja na vozilu.

Dimenzije



Reference

Ovaj uredjaj smo instalirali u sledećim autoservisnim radionicama: