Optika trapa za teretna i putnička vozila
CEMB DWA 1100 HYBRID.
Jedan uređaj za sve vrste vozila.
- Centrirajte sva vozila istim aparatom
- Precizna reglaža trapa sa osam CCD-a
- Uređaj u dve verzije
- Dve godine garancije
MOGUĆNOST KREDITA PREKO BANKE !
Sve informacije na ovoj stranici podložne su izmenama bez najave. Pošaljite nam upit ili zatražite zvaničnu ponudu:
Izaberite Vaš DWA 1100 Hybrid
Prateća oprema
- 4 univerzalna hvatača 12"-24"
- Adapteri L=120/80/48mm
- 2 merne teretne senzorske glave
- 2 merne putničke senzorske glave
- Napojna kutija sa kablovima
- Blokade kočnice i volana
- 2 teretne obrtne ploče
- Softver i baza vozila 2024
Dodatna oprema
Trailer-bar
Adapter šipka za merenje i reglazu poluprikolica. Sa
pratećim softverom i uputstvom za upotrebu.
Navozne rampe (2 kom)
Za teretne obrtne ploče. Potrebne su samo u slučaju
da se ploče ne ukopavaju u kanalu !
Instalacija aparata
Uredjaj se vrlo jednostavno instalira na kanalu, posebno u verziji LIGHT. Kompjuter sa monitorom, mišem, tastaturom i štampačem možete postaviti na vrhu kanala, ili na obična kolica koja služe za odlaganje alata. Možete napraviti i svoj specijalno namenjeni orman. Senzorske glave sa hvatačima možete odložiti bilo gde u okolini uredjaja.
Uredjaj instaliran u servisu DUO u Sremskoj Mitrovici
Naša preporuka je da dodatno instalirate veliki monitor na zidu iznad kanala kao na slici gore levo. Monitor će imati dvostruku ulogu: impresioniraće Vaše mušterije, i što je možda i važnije, mehaničar će imati neometan pogled na ekran prilikom okretanja volana u kabini. Prema našem iskustvu, ova mala dodatna investicija značajno će povećati obrt vozila u Vašem servisu.
Centrirajte sva vozila istim aparatom !
Samo je potrebno da prednje senzorske glave prebacite na zadnju osovinu ili obrnuto u zavisnosti od toga da li merite putničko ili teretno vozilo. Uredjaj automatski prepoznaje položaj senzora u odnosu na izabrani režim rada (putnički ili teretni). Pri tome nije potrebno da skidate senzore sa hvatača ili na bilo koji način modifikujete radno mesto. To donosi ogromnu uštedu u vremenu rada i troškovima jer su ostali uredjaji za reglazu trapa specifično namenjeni putničkim ili teretnim vozilima.
Uredjaj instaliran u teretnom servisu TIP-TOP u Nišu
Sistem sa 8 infracrvenih CCD senzora dugog dometa meri kompletnu optiku trapa u opsegu od ± 24°. Jedan par senzorskih glava ravnog dizajna postavlja se na prednju osovinu kada radite trap na automobilu ili kombiju. Drugi par glava specijalnog dizajna postavljate napred prilikom merenja kamiona ili autobusa. Nisu potrebni nikakvi adapteri za spuštanje senzora niti bilo kakvi specijalni dodaci. Svaka glava elektronski proverava nivo i o tome Vas obaveštava LED pokazivačima.
Pogledajte opšte karakteristike CCD senzora:
- Međusobni domet CCD kamera do 12 metara
- Konstantna kontrola preciznosti merenja
- Povećana otpornost na udare zahvaljujući integrisanoj elektronici
- Senzorske glave male težine (2.6 kg)
Postupak rada nikad lakši
Više ne morate da razbijate glavu i razmišljate - samo pratite uputstva na ekranu. Grafički prikazi su identični kao za uredjaj za centriranje trapa DWA 1000 tako da merenjem možete upravljati bez posebnog znanja rada sa kompjuterom. Poznato softversko okruženje koje pruža Windows 7 dodatno olakšava rad i upoznavanje sa programom. Jedino je potrebno da poznajete osnovne komponente sistema vešanja na vozilu i način njihovog podešavanja.
Slike govore sve tako da tekst nije ni potreban
Prilikom centriranja trapa ekran Vam pruža pregled kompletnog stanja osovine: raspona, nagiba i zatura, tako da možete pratiti kako promena jednog od parametara utiče na vrednost drugog (npr. uticaj promene nagiba na zatur ili raspon). Na taj način ćete biti sigurni da ste optimalno podesili geometriju točkova za izabrano vozilo. Aparat pruža i mogućnost rada sa samo dve prednje glave (umesto četiri).
Pomoćne slike. Samo kliknite na taster.
Kada niste sigurni na koji način podesiti određeno vozilo jednostavno pozovete pomoćne slike koje Vam jasno naznačavaju kako da izvršite podešavanje datog vozila (ukoliko je proizvođač vozila fabrički predvideo takvu mogućnost). Prilikom podešavanja kompjuter Vas pomoću slike malog ključa obaveštava da li je moguće podesiti raspon, nagib ili zatur datog vozila.
Podešavanje nagiba
Uz uredjaj dobijate najnoviju verziju baze podataka za sva putnička i teretna vozila koja nije vremenski ograničena i po želji se dopunjava jednom godišnje. Baza je sačinjena od podataka iz softvera Autodata što Vam pruža dodatnu sigurnost u radu.
Hvatač i obrtni tanjir. Čista klasika.
Kada je potrebno da pređete sa putničkog na teretno vozilo (i obrnuto) samo treba da izmenite set adaptera, za šta Vam treba najviše dva minuta. Klasični 4-kraki univerzalni hvatači za sve čelične i aluminijumske točkove prečnika 12"-24" (opciono 30") jednostavno se montiraju između gume i felne. Obrtni tanjiri su takođe standardni mehanički sa skalom za merenje otklona volana. Ništa više od toga Vam i ne treba.
Dimenzije
Reference
Ovaj uredjaj smo instalirali u sledećim servisima:
- BEOGUMA - Beograd, Radnička 3
- TRUCK FRIEND - Prijepolje, Bjelopoljski Put bb
- GUMA PROMET - Modriča, Šamački Put bb
- TIP-TOP - Niš, Knjaževačka bb
- DUO TEHNIČKI PREGLED - S. Mitrovica, Rumski Put bb