Mašine za centriranje trapa


ARGOS
bezkontaktna reglaza trapa

Najnovija tehnologija reglaže trapa bez ikakvog kontakta sa točkovima ili vozilom, bez skidanja radkapni.


DWA 3500
3D masina za reglazu trapa

3D aparat za centriranje trapa za dizalicu i kanal. Uvedite vrhunsku 3D tehnologiju u Vašem servisu.


DWA 1100
masina za reglazu trapa

Mobilni uredjaj za reglažu trapa sa klasičnom CCD tehnologijom. Naš najprodavaniji model.


DWA 1100 TRUCK
reglaza za kamione i autobuse

Za centriranje kamiona, autobusa i poluprikolica. Bežična reglaža sa osam CCD senzora.


DWA 1100 HYBRID
optika za sve vrste vozila

Jedan uredjaj za sva putnička i teretna vozila sa osam CCD senzora. Bežična komunikacija.


Obrtne ploče za reglažu trapa

Za putnička i lakoteretna vozila. Za bilo koji CCD ili 3D uređaj, dizalicu ili kanal. Sa dodacima za lako navoženje i blokadu točkova.


Q.Lign T41
3D aparat za centriranje trapa

Mašina za 3D reglažu trapa sa 4 kamere. Fiksni položaj kamera, najnoviji Q-Grip hvatači.


VAS 701011
3D aparat za centriranje trapa

Aparat sa homologacijom za vozila VAG grupe. Sa podrškom za podešavanje ADAS sistema.


KDS 3D
3D aparat za reglažu trapa

Uredjaj sa homologacijom za BMW i Mini vozila. Markeri za merenje visine u sastavu opreme.


EASY CCD+
aparat za centriranje trapa

Nemačka tradicija i kvalitet. Bežična optika trapa sa osam CCD senzora


VAG 1813A
aparat za geometriju vozila

Poznati aparat za reglažu trapa vozila Volkswagen grupe. Bežična veza, osam IC senzora.


BMW KDS 2
uredjaj za reglazu trapa

Bežična komunikacija, osam CCD senzora, quick hvatači. Za vozila BMW grupe.


ML 81 Tech R DAIMLER
CCD reglaza trapa

Bežični, osam CCD senzora, quick hvatači. Specijalizovan softver za Daimler-Benz vozila.

Ostale informacije

Polovni uredjaji za reglazu trapa

Trenutno nemamo polovnih aparata za centriranje trapa u ponudi. Molimo Vas da nas kontaktirate ukoliko želite da Vas obaveštavamo o uredjajima koji se pojave u ponudi.

Geometrija trapa - opšti pojmovi

Pogledajte najvažnije parametre trapa koji utiču na ponašanje vozila na putu i trošenje guma. Dobro poznavanje ovih parametara je neophodan uslov za svakog profesionalnog majstora koji se bavi geometrijom trapa.